Sunday, November 13, 2011

music music.. really my confidant. there always seem to be one song to describe my feelings at any point of time in my life, be it when i'm happy or sad, or when i'm in love or fall out of one. what would life be without music? boring, monotonous and lifeless. and whenever i'm down and all alone, music is the one that keeps me company..

most importantly, music brought us together, and will keep us together forever, even as friends.

i wish for him to be healthy and safe everyday, i came out with a chinese prayer for him..

"愿上苍能赐给他坚强的生命力,在每一个日出时分,能将世界上所有的真善美送给他,祝他幸福,快乐,平安。“

as long as he's happy and safe, nothing else matters anymore..


只要你快乐

就算是想通了
Let it go, let it go, let it go
我就是无法强装 往日的笑容

想不透每一次
When you call, when you call, when you call
就是不能掩饰 想念的冲动
为什么

试着安静的 平静的 仔细的 去感受
灼热的感觉 直达心中
多么的震憾我 也要勇敢触碰

只要你快乐
真的只要你快乐
不管这像不像我 多么难过
也会欣然接受 你擦身走过
我要你快乐 真的只要你快乐
随时都为你保留 我的问候
我一遍一遍 重覆我的心痛

某一天也许我
Have to go, have to go, have to go
不再躲避回忆 任意的捕捉

我还是会唱着
Missing you, missing you, missing you
从此面对往事 而无动于衷 为什么

就算安静的 平静的 仔细的 去感受
灼热的感觉 直达心中
它不再震憾我 我能够勇敢触碰

只要你快乐
真的只要你快乐
不管我追求什么 害怕什么
也会欣然接受 你擦身走过
我要你快乐 真的只要你快乐
再见也可以夺走 一字不留
我一遍一遍 重覆我的心痛

就算是想通了
Let it go, let it go, let it go
就是不能掩饰 想念的冲动
为什么


sometimes, it's hard to pretend you don't care about something, when really it's all you think about.

No comments: